Jag glömmer dig aldrig.

Jag glömmer dig aldrig.
Du följde mig vart jag än gick, du gav mig alltid något att titta på. Jag kunde känna så tydligt att du fanns där trots att jag inte riktigt såg hur du såg ut. Du blev en del av hela mig. Du gjorde mig trött, men brydde dig inte. Du växte och växte, men ändå hoppades jag att du var god inuti. Men du visade dig vara av den elaka sorten. Du gav mig ett rent helvete!

Cancer jävel, jag glömmer dig aldrig!
Du följde mig vart jag än gick, du gav mig alltid något att titta på. Jag kunde känna så tydligt att du fanns där trots att jag inte riktigt såg hur du såg ut. Du blev en del av hela mig. Du gjorde mig trött, men brydde dig inte. Du växte och växte, men ändå hoppades jag att du var god inuti. Men du visade dig vara av den elaka sorten. Du gav mig ett rent helvete!
Cancer jävel, jag glömmer dig aldrig!


Kommentarer
Postat av: Tobias

Cancer är ett riktigt jävulskap. Jag hoppas dem forskar fram varför man får det. Hur är det med dig nu ? Har du fått några sena komplikationer?



Låg du inne på Q84?

Jag hoppas du har det bra i sommarvädret !:)



Kram//Tobias

2011-07-27 @ 23:57:27
URL: http://ewingsarcom.superblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: