Spegelvända bilder, sorry!

Anonym om You will never live twice:
Jag tycker du är otroligt stark som klarar detta trots att du är i tonåren. Jag beundrar dig till tusen och önskar att du kunde sprida din tapperhet till andra! En fråga bara, Hur har du gjort med dina bilder, dom är åt fel håll på något sett då det ser ut som att du opererat din vänsterhand?

Svar: Tack så hemskt mycket! Jag hoppas att mina tankar och texter kan hjälpa andra drabbade människor.. Men till din fråga.. Jag glömde helt och hållet av att vända på bilderna! Jag använde kameran på min Mac dator, och när man tar bilder blir det spegelvänt. Jag ska tänka på att vända de till nästa gång! :-)


Kommentarer
Postat av: Alicia

Nu har jag läst igenom alla dina inlägg. Hjälp vad det måste varit sjukt jobbigt för dig, jag kan aldrig förstå hur otroligt jobbigt det var, men att det var/är sjukt jobbigt är inte svårt att förstå. Vilken kamp! Hemskt att så många drabbas av cancer! Läskigt. Jag hoppas verkligen att forskningen går framåt på cancerområdet de närmsta åren!

Vet inte vad jag ska säga, mer än att jag önskar att du, och alla andra som gått igenom liknande grejer, skulle sluppit det lidandet :/

Ta hand om dig, kram!

2011-05-29 @ 20:17:29
URL: http://attlevamedoro.blogg.se/
Postat av: När livet får en andra chans - Kampen efter cancern

Ja visst har det :) Växer fortare än ogräs nästan hehe :) Okej men det är ju bra att toppa det ibland :) Dock har jag inte klippt det ännu men det har faktiskt inte behövts trots att jag har färgat det några gånger, men jag låter det växa ut så mycket som det kan medans jag ändå använder peruk, för jag vantrivs verkligen i kort, vet inte varför men det har bara blivit så. Mitt spretar också åt alla håll och kanter, skit irriterande haha. Men du passar jätte bra i kort! :) Har du färgat det något som att det är så ljust eller är det ditt naturliga? :)

2011-06-02 @ 22:22:33
URL: http://bissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: