Vägen till beskedet - DEL 2 av 3

I slutet av September gick jag ner till Vårdcentralen för att dom skulle ta en titt på handen. Men även där trodde dom att det var en slags fettknöl. Men för att vi skulle ta det säkra före det osäkra skickades en remiss till Kungälvs sjukhus för att göra en MR =  Magnetröntgen

Minns jag rätt så var det ungefär i Oktober månad som jag fick tid för en MR. Och i drygt en och en halv månads väntan gick jag med oron i kroppen om att det skulle visa sig vara något annat än en fettknöl. 
Jag hade svårt att koncentrera mig i skolan. Handen blev allt värre och värre. Och jag började ha onödiga diskussioner med vissa lärare p.g.a att jag inte kunde jobba på vissa lektioner då jag fick så ont i handen.

Jag kände på mig från hela början att någonting var fel. Det första jag sa var ju "Jag har Cancer!" trots att jag inte visste vad det var. Jag stod fast vid mitt ord om att något var fel. Den 4 December 2009 fick jag min bekräftelse....


Fortsättning följer.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: