Kommentarer
Postat av: När livet får en andra chans - Kampen efter cancern

Ja usch det är verkligen inga roliga minnen! Får ångest varje gång jag går igenom den korridoren. Behandlades du mycket på dagvården eller låg du inne mest på 322:an? Har aldrig sett dig på 321:an nämligen så därför jag undrar :)



Riktig kämpe är du!



La till dig bland mina länkar, hoppas det är okej! Säg bara till annars :)



Kram!

2011-05-27 @ 23:36:07
URL: http://bissy.blogg.se/
Postat av: När livet får en andra chans - Kampen efter cancern

Jaha okej, då förstår jag. Fick du dropp över natten också eller var du bara tvungen att ligga över där?



Ja det är nog inte omöjligt, dock har jag bara varit där med min familj, men kanske var det min syster du såg :)



Visst är det! Känns som om man har fått ett nytt liv. Bättre och sämre på många sätt. Precis som du säger så är ju kontrollerna väldigt jobbiga. Ett riktigt nerv vrak är vad man är. Tyvärr är det något som man måste lära sig leva med, men det är kanske det som gör att man tar vara på livet.



Kram! <3

2011-05-28 @ 19:02:10
URL: http://bissy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker du är otroligt stark som klarar detta trots att du är i tonåren. Jag beundrar dig till tusen och önskar att du kunde sprida din tapperhet till andra! En fråga bara, Hur har du gjort med dina bilder, dom är åt fel håll på något sett då det ser ut som att du opererat din vänsterhand?

2011-05-29 @ 18:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: