Saknaden som uppstår när ingen är där.

Hej där allihopa!

Ni vet säkert inte vem jag är men kan börja med att säga att jag heter Julia och är Jennifers bästavän. Hon har ingen aning om att jag smyger mig in här och gästbloggar en snabbis så ha tålamod!



För bara några dagar sen var första gången jag kände hur mycket man kan sakna sin bästavän. Självklart har jag saknat henne otroligt många gånger innan, så fort man är ifrån henne. Men denna gången visste jag verkligen inte vad jag skulle ta mig till. Efter några veckor ifrån varandra hann mycket hända men man kommer alltid tillbaka till varandra igen. Så kommer det vara för dig som har en bästavän som är sjuk. Ni kommer vara ifrån varandra alldeles för mycket men ni kommer hitta tillbaka igen. Eran vänskap kommer bli dubbelt så starkt än vad jorden orkar hålla ihop sig i ett klot. Ni kommer ha underbara och minnesvärda stunder än vad du trott dig. Ni kommer vända allt neggativt till possitivt och ta alla jobbiga stunder som en nypa salt. Du kommer inte ha gjort allt dethär själv, du kommer alltid att ha din bästavän där som hjälpt dig genom hela din resa. Båda två kommer att ha de tufft, men din sjuka kompis kommer alltid behöva ditt stöd för att bli tuff och stark. För att hon ska klara hela resan kommer hon behöva dig, sin familj, vänner och fiender på sin sida och inte på den sida som förstört en del av hennes liv.

Den saknaden man alltid hade när hon blev sjuk och låg inne på sjukhuset...
Det är den saknaden du alltid kommer bära med dig!

Så jag säger det till alla som har och inte ens har med detta att göra,
finns alltid där för någon för i slutet lönar det sig... Du kommer få ett starkt vänskapsband!

/Din Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: