Hur dumt det än låter

Hur dumt det än låter
Det finns så många människor där ute i världen som drabbas av hemska sjukdomar, därav en utav dom är Cancer.
Jag har genomgått sjukdom själv och vet hur det känns och hur jobbigt det är. Jag klarar inte av att se andra genomgå det jag gjort eller få höra att andra inte klarade sig. Det kunde varit mig sjukdomen vann över, det kunde varit jag som gick bort.... Varje gång jag hör att en ny oskyldig liten själ lyser uppe i himmelen önskar jag att det vore jag. De personer som går bort har inte förtjänat det, ingen förtjänar att bli av med sitt liv!
Jag har bara en önskan och det är att denna förfärliga sjukdom försvinner och slutar existera.. Men jag vet att det aldrig kommer hända för jag vet att varje dag drabbas en ny oskyldig människa med cancer. Men en sak som kan ske, det är att antalet drabbade personer kan minska men det kan bara du själv besluta ifall du vill att det ska ske eller inte. Jag tror ni förstår vad jag syftar på.. Rökning = lungcancer, solarium(sol över huvudtaget) = hudcancer...
Det finns så många människor där ute i världen som drabbas av hemska sjukdomar, därav en utav dom är Cancer.

Jag har genomgått sjukdom själv och vet hur det känns och hur jobbigt det är. Jag klarar inte av att se andra genomgå det jag gjort eller få höra att andra inte klarade sig. Det kunde varit mig sjukdomen vann över, det kunde varit jag som gick bort.... Varje gång jag hör att en ny oskyldig liten själ lyser uppe i himmelen önskar jag att det vore jag. De personer som går bort har inte förtjänat det, ingen förtjänar att bli av med sitt liv!
Jag har bara en önskan och det är att denna förfärliga sjukdom försvinner och slutar existera.. Men jag vet att det aldrig kommer hända för jag vet att varje dag drabbas en ny oskyldig människa med cancer. Men en sak som kan ske, det är att antalet drabbade personer kan minska men det kan bara du själv besluta ifall du vill att det ska ske eller inte. Jag tror ni förstår vad jag syftar på.. Rökning = lungcancer, solarium(sol över huvudtaget) = hudcancer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: