Lilo och Lykke

Ett utav de få anledningar till varför jag ler och mår bra - på riktigt. Det är p.g.a. Er två. Ni förgyller mina dagar då ni är i närheten. Trots att ni bara är 4 månader gamla så är ni två fantastiska underverk som någonsin existerat på denna jord. Era skratt, era leénden och era blickar.

För ett år sedan visste vi inte ens om jag skulle få träffa er. Se er växa dag för dag och bli små prinsessor! Men det har jag fått. Redan dagen efter ni kom till världen stod jag bara några centimeter ifrån och tittade på er.
Ni är två helt underbara töser och jag är otroligt glad som får se er växa upp. Jag är stolt över att ha blivit eran Moster! Kärlek till er mina små mumintroll. ♥


Kommentarer
Postat av: Syster

Dom har världens bästa moster! Jag tvivlade inte en sekund på dig! <3

2011-09-13 @ 12:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: