Föddes jag sjuk?

Finns så många obesvarade frågor som aldrig kommer få sitt svar. Jag låg och grubblade på en fråga häromkvällen, som jag aldrig haft i tankarna tidigare. 
En fråga så som.... ”Föddes jag sjuk?”
Med tanke på att vi inte vet hur eller varför min tumör dök upp så vet vi inte heller när den bildades. Kanske hade den funnits där i många år tidigare men inte utvecklat sig, eller kom den bara några månader innan jag upptäckte den. Eller, föddes jag helt enkelt med en elak cell som med åren hade förökat sig?
Finns så många obesvarade frågor som aldrig kommer få sitt svar. Jag låg och grubblade på en fråga häromkvällen, som jag aldrig haft i tankarna tidigare. 
En fråga så som.... ”Föddes jag sjuk?”
-
Med tanke på att vi inte vet hur eller varför min tumör dök upp så vet vi inte heller när den bildades. Kanske hade den funnits där i många år tidigare men inte utvecklat sig, eller kom den bara några månader innan jag upptäckte den. Eller, föddes jag helt enkelt med en elak cell som med åren hade förökat sig.......
-
No one knows and no one will ever know..
-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: