Hallå eller!

Tänkte bara kika in och uppdatera er lite om vad som hänt de senaste veckorna. Mitt liv rullar på och jag mår kanon. Sista dagarna i skolan nu, sen är jag äntligen ”ledig”. Varit ett hektiskt år som jag varit tvungen att ta ikapp efter allt jag missade under sjukdomstiden, men det visade sina resultat.

 

Annars har jag opererat handen igen för att förhindra krampningar, både på gott o ont. Känseln i handen har försvunnit mer efter den senaste operationen men hoppas på att det bara är något tillfälligt.


Har också varit på sjukhuset för att göra en skelettscint som jag tjötat om i år och dar. Och än så länge ser det ljust ut och inga fler tumörer som trängt sig på.


En mindre bra nyhet är att jag varit på undersökning för att kolla hur mycket cytostatikan påverkat min kropp. Och med detta menar jag att jag kollat upp om jag är steril eller inte. Jag är inte steril men risken för att bli det inom kort är ganska stor då en kvinna skall ha mellan 5-10 reserv ägg på vardera äggstock och jag hade sammanlagt 5st vad vi kunde se... Alltså drygt 15 för lite...


Väntas läkarbesök x2 och magnet- och lung
röntgen de kommande veckorna. Därefter hoppas jag på att få en lugn sommar!


Önskar er alla en härlig sommar, så hörs vi så småningom!
Massor med kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: