Kommentarer
Postat av: Alexander Herlet

Lilla söta syster. Du skriver allt så fint. Jag är fascinerad över allt du skriver. Du hjälper många andra sjuka, det är jag säker på. Du borde prata med andra, andra drabbade. Och jag vill att du ska veta att du alltid kan prata med mig. När som helst. Ringa, knacka på min dörr. När du vill. Jag delar gärna dina tankar, det kommer kännas bättre då, jag lovar dig.

Kram Alex!

2011-11-05 @ 16:01:17
Postat av: pontus milder

Minns dom tiderna själv, och det stämmer bra, det är liksom något vi får leva med.. Men du är en otroligt fantastisk tjej, med märken som är ett helvetet antagligen! Men går inte att fly från sikten!

Krypa på dig!

2011-11-06 @ 22:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: