Rädsla.

Jag går varje dag och känner efter ifall någonting är fel och inbillar mig att det finns någonting inuti mig som inte hör hemma där. Minsta lilla kännelse tror jag är en ny tumör. Jag går runt med rädslan inom mig om att det finns något där, fram tills jag gör en ny röntgen. Jag förbereder mig alltid inför beskedet av vad röntgenbilderna visar och tror många gånger att dom ska säga att den kommit tillbaka.
-
Är det såhär jag ska behöva leva.? Leva med oron av att få ett återfall, eller oron över att få uppleva samma helvete en gång till...




Kommentarer
Postat av: Linnea

jag vet hur du känner jennifer, känner verkligen igen mig.. Men du är frisk nu och du har klarat av det en gång redan och skulle den få för sig att komma tillbaka så varför skulle du inte klara det då? <3 Men självklart hoppas vi att den inte gör det!

kram!!

2012-01-08 @ 16:52:56
URL: http://liinnearummel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: