Svar på tal!



Svar: Hej Vilma! Tack så mycket fina du! 
Oj, det var ett tagsen nu... Minns jag rätt så kändes det inte så speciellt konstigt att komma tillbaka till skolan om man tänker på omgivningen. Klasskamraterna jag hade då visste om situationen och jag hade varit på besök några få gånger. Det jobbiga var att försöka koncentrera sig på lektionerna och sätta sig in i allt skolarbete igen. Det har tagit mig över ett år att komma igång i skolan. Annars var min första dag som många andras. Jag började första dagen efter sommarlovet, dock började jag skolan med ett leende på läpparna och med glädjen att kunna höra lärarnas tjöt. Det var allt jag saknade när jag var sjuk. Trots att jag avskydde skolan. ;) Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: