Svar på tal!

Hej!
Jag ska ärligt säga att jag kan ingenting om cancer, egentligen. Jag kan endast min egna form av cancer, dvs Rhabdomyosarkom. Men vad jag tror så skulle den, om det nu vore en tumör, sitta i huvudet (hjärntumör) och då hade den förmodligen gjort så att hjärnan sätts i obalans. Men som sagt, jag vet inte. Men kolla upp det! Tveka inte, sök upp en läkare! Skulle det visa sig vara något fel, så är det bra om man inte dröjer allt för länge. Bättre att kolla en extra gång än ingen gång alls!
Dessutom finns två sorter av tumörer. God- och elakartad. Så även om det skulle visa sig vara en tumör så behöver det inte vara cancer.
Lycka till och hoppas det bara är en vanlig knöl. Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror inte hon har en elakard tumör, för de brukar ju vara mjuka.

2012-03-22 @ 21:29:33
Postat av: aa

hej! det var jag som ställde den frågan! jag har varit hos vårdcentralen nu och dom säger att dom tror att det är lipom, BORDE JAG VARA OROLIG?!!!! Tack för att du svarar på allt <3

2012-04-02 @ 17:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: